8.03060101 «Менеджмент організацій і адміністрування», 8.03050401 «Економіка підприємства»
Нормативна для 8.03050401
Вибіркова для 8.03060101
Семестр 9
Обсяг (кредити, год.) 4 кредити 144 години
Інститут (кафедра), де читається дисципліна Кафедра менеджменту організацій і адміністрування
У результаті вивчення дисципліни студент повинен:
знати:
концептуальні основи розвитку соціальної відповідальності;
вміти:
ідентифікувати, аналізувати і ранжувати очікування заінтересованих сторін організації з позицій концепції соціальної відповідальності;
спираючись на стандарти МОП, Європейського Союзу і національного законодавства забезпечувати дотримання принципів Глобального договору у сфері праці (принципи 3, 4, 5 і 6);
узагальнювати матеріали аналізу для формування пропозицій щодо удосконалення програм соціальної відповідальності;
застосовувати основні принципи прийняття етичних управлінських рішень;
збирати й оцінювати інформацію з соціальної відповідальності для прийняття рішень і формування пропозицій до програм розвитку організації; розробляти етичні кодекси організацій, фахівців різних професій;
на основі інформаційної політики організації поширювати інформацію про соціальну відповідальність;
ТЕМА 1. Концептуальні основи розвитку соціальної відповідальності
ТЕМА 2. Соціальна відповідальність в системі управління організацією
ТЕМА 3. Формування відносин з працівниками на засадах соціальної відповідальності
ТЕМА 4. Стратегія соціально відповідальної поведінки в ринковому середовищі
Змістовий модуль 2. «Напрямки соціальної відповідальності»
ТЕМА 5. Соціально відповідальні відносини бізнесу з територіальними громадами
ТЕМА 6. Екологічні аспекти соціальної відповідальності
ТЕМА 7. Інформаційна політика і соціальна звітність
1. Корпоративна соціальна відповідальність: моделі та управлінська практика: підручник / Саприкіна М.А., Ляшенко О., Саєнсус М.А., Місько Г.А., Зінченко А.Г. (за науковою редакцією Редькіна О.С.). – К.: «Фарбований лист», 2011. – 480 с.
2. Благов Ю.Е. «Концепция корпоративной ответственности и стратегическое управление» // Российский журнал менеджмента. – 2004. – Т. 4, № 3. С. 17-34.
3. Благов Ю.Е. «Корпорация как моральный агент» // Российский журнал менеджмента. – 2006. - № 4. С. 93-98.
4. Корпоративна соціальна відповідальність : підручник / О. Денис, О. Дубовик, А. Я. Кузнєцова, Є. Е. Матвєєв, О. М. Петрое, Т. С. Смовженко, І. З. Сторонянська, С. В. Шульц ; за заг. ред. д-ра екон. наук, проф. Т. С. Смовженко, д-ра екон. наук, проф. А. Я. Кузнєцової. – Друге вид., доповн. – К. : УБС НБУ, 2010. – 384 с.
5. ISBN 978-9
6. Куліш А. Соціальна відповідальність бізнесу в банківській сфері у запитаннях і відповідях.-К: 2007.- 80 с.
7. Котлер Ф., Н.Лі. Корпоративна соціальна відповідальність. Як зробити якомога більше добра для вашої компанії та суспільства / Пер. з англ. С. Яринич. – К.: Стандарт, 2005. – 302 с.
8. Петроє О.М. Соціальний діалог як інструмент формування корпоративної політики сучасних підприємств в Україні: [навч. посіб.]/ Ольга Михайлівна Петроє. –К.: Центр учбової літератури, 2008. – 60 с.
9. Петроє О.М. Соціальний діалог як інструмент формування корпоративної соціальної політики: [монографія] / Ольга Михайлівна Петроє. – К.: Центр учбової літератури, 2008. – 152 с.
10. Соціальна відповідальність бізнесу в Україні: розуміння та впровадження. – К: 2005.- 48 с.
11. Фукуяма Ф.Доверие: социальные добродетели и путь к процветанию:[пер. С англ.]/Френсис Фукуяма. – М.:АСТ:АСТ Москва:Хранитель, 2006. – 730 с.
12. Donaldson T. The Stakeholder Revolution and the Clarcson Principles / Business Ethics Quarterly, 2002. – Vol. 12. – № 2. – P. 107–111.
13. Labour principles of the United Nations Global Compact : A Reference for Business / International Labour Office. - Geneva: ILO, 2008 //http://www.ilo.org/wcmsp5/groups/public/multi/documents/instructionalmaterial/wcms_101246.pdf
Мова викладання українська
На сайті один гість та відсутні користувачі